شروع کار با باکسین

از شما سپاسگزاریم که باکسین را برای فروش محصولات تان انتخاب کرده اید . در اینجا ما به شما یاری می رسانیم تا بتوانید شروعی داشته باشید برای فعالیت با باکسین و به آسانی درآمد کسب کنید . فایل های تان را با قانون کپی رایت به فروش برسانید و آنها را برای استفاده دیگران به اشتراک بگذارید


کدام بخش که میخواهید اول بخوانید؟


- مرحله 1. ایمیل خود را تأیید کنید
- مرحله 2: فروشگاه خود را سفارشی کنید
- مرحله 3: یک روش پرداخت اضافه کنید
- مرحله 4. اولین محصول خود را آپلود کنید
- مرحله 5. گرفتن اولین فروش شما
- مرحله 6: ابزارهایی را بیابید که به شما کمک می کنند فروش بیشتری کسب کنید

مرحله 1. ایمیل خود را تأیید کنید

ما در باکسین و کاربران و خریداران برای آن که بتوانند یک خرید آسوده داشته باشند می بایست به فروشنده و یه بهتر بگوییم فروشگاه اعتمادی نسبتا کامل داشته باشند . برای همین است که ما از کاربران می خواهیم شماره تلفن موبایل و همینطور آدرس ایمیل شان را تایید کنند . این اولین گام در بدست آوردن اعتماد مشتریان در باکسین است .
خوب می دانید که ما ملزم هستیم که قبل از تایید آدرس های ایمیل ، به دلیل موارد امنیتی و جلوگیری از ثبت نام ربات ها ، تا زمان تایید ایمیل امکان فعالیت به کاربران را در وبسایت ندهیم
اگر بعد از ثبت نام ایمیل فعالسازی را دریافت نکردید ، نگران نباشید می توانید در پرتال کاربری و بخش تایید حساب مجدد درخواست ارسال لینک فعالسازی را بدهید

مرحله 2: فروشگاه خود را سفارشی کنید

ابزارها و تنظیمات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهیم تا فروشگاه تان را آن طور که می خواهید بسازید و سفارشی کنید ، از رنگ بندی گرفته تا ظاهر و همینطور اطلاعات بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهید تا خرید را برای شان آسان تر کنید
بزودی همینطور ، امکانات بیشتری را در اختیار تان قرار می دهیم تا بتوانید بخش هایی مجزا را به فروشگاه اضافه کنید . براحتی می توانید قالب و رنگ بندی ، ظاهر دکمه ها و صفحه محصول ، صفحه پرداخت و دیگر بخش های فروشگاه تان را تغییر دهید

مرحله 3: اطلاعات کامل پرداخت را بروز رسانی کنید

به پرتال کاربری تان بروید و اطلاعات مربوط به حساب بانکی و پرداخت را تنظیم کنید . در هرزمان که درخواستی برای واریز درآمد خود از فروش محصولات تان داشته باشید می بایست این اطلاعات وجود داشته باشد تا بتوانید درامد تان را نقد کنید
برای آنکه بدانید میزان کارمزدها در هر تراکنش بانکی چقدر است به صفحه هزینه ها مراجعه کنید و در آن جا اطلاعات بیشتری بدست می آورید
همین طور می توانید روش های پرداخت متنوعی را با ارائه تخفیف ها در محصولات و یا کدهای تخفیف برای مشتریان فراهم کنید . در بخش پرداخت و یا افزودن محصول این تنظیمات را انجام دهید
برای آن که شرایط و توضیحات بیشتری در مورد تراکنش های مالی بدانید اینجا کلیک کنید

مرحله 4. اولین محصول خود را آپلود کنید

اکنون شما فروشگاه تان را ساخته اید و آماده هستید برای فروش محصولات تان . خوب پس بهتر است سراغ شروع به کار برویم . اولین محصول تان را بارگذاری کنید . شما بهتر است یک محصول ساده را برای این بخش از آموزش بارگذاری کنید و تصویر مناسبی برای آن در نظر بگیرید
فایل اصلی محصول را به همراه ارائه توضیحات قابل قبولی برای آن بنویسید و نام جذابی برای آن انتخاب کنید ، اکنون محصول را منتشر کنید و لینک آنرا با مشتریان تان به اشتراک بگذارید .
شما برای فروش محصولات تان یک گام اساسی برداشته اید
محصولات قابل قبول
در اینجا در باکسین، ما به کمک به سازندگان که محتوای اصلی اصلی خود را منتشر می کنند تمرکز می کنیم. این بدان معنی است که در حال حاضر ما اجازه فروش محصولات فیزیکی، حقوق مالکیت خصوصی یا بازنگری مجدد حقوق محتوا، کارتهای هدیه، مواد حق تثبیت شده، نرمافزارهای هک و یا cracking، حسابهای شخص ثالث را نمیدهیم. ما در باکسین می خواهیم بستری برای فروش محصولات دیجیتالی قانونی فراهم کنیم که کمبود آن در بستر وب فارسی احساس می شد . بدیهی است نمی توانیم اجازه فروش برای محصولات فیزیکی که نیاز به ارسال داشته باشند و یا محصولاتی که هویت تولید کننده آن برای ما و مشتری آشکار نیست را بدهیم . همپنین اجازه استفاده از محصولات هدیه و دارای قانون کپی رایت در باکسین برای فروشندگان وجود ندارد . محصولات دیجیتالی که فروش انها منجر به نقض قوانین حقوق مولف و کپی رایت شود و یا در راستای هک کردن و یا اسپم استفاده شود در باکسین مجاز نیست
برای آنکه بیشتر در این باره بدانید اینجا کلیک کنید

نوشتن توضیحات قانع کننده و جذاب
خوب طبیعی است که شما نمی توانید برای هر مشتری بصورت جداگانه توضیحاتی خاص ارائه دهید پس بهترین راه این است یک توضیح جامع و کامل و مفصل در مورد محصول تان ارائه دهید . توضیح شفافی ارائه دهید که اصلا چرا مشتری می بایست محصول شما را خریداری کنید . در واقع در قسمت توضیحات مشتریان تان را بیشتر ترغیب به خرید کنید . توضیحات کامل در مورد یک محصول باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان به خرید اینترنتی محصولات دیجیتالی شما می شود . سعی کنید با ارائه محصولات تان به روش بهینه این اعتماد را بدست آورید .

سعی کنید این موارد را در توضیحات درج کنید

درباره محصول خریدار چه زمانی محصول خود را دریافت خواهد کرد؟ شامل چه چیزی است؟ مزایای محصول را توصیف کنید. چگونه این کمک به خریدار تبدیل شدن به یک نسخه بهتر از خود را؟ ویژگی های منحصر به فرد این محصول چیست؟ پیش نیازها را ذکر کنید کدام یک از برنامه های خریدار نیاز به استفاده از محصول شما دارند؟ برای اینکه بتوانید بهترین محصول را از آن لذت ببرید، چه میزان مهارت و تخصص خاصی نیاز دارد؟ اطلاعات مجوز آیا مجوزهای مرتبط با این محصول وجود دارد؟ شرایط این مجوز چیست؟ چگونه استفاده از محصول شما را توسط خریدار محدود می کند؟ به یاد داشته باشید، در حالی که شما توصیف محصول را برای مردم بنویسید، موتورهای جستجو نیز آن را تجزیه و تحلیل خواهد کرد تا تعیین کند که چه محصول مورد نظر شما است. بنابراین مهم است که چندین چیز مرتبط با SEO را در نظر داشته باشید.
در ایجاد یک محصول این موارد را در نظر بگیرید

طول توصیه شده 100 تا 300 کلمه است؛
حداقل 3 تگ اضافه کنید تا بهترین محصول را توصیف کنید . تگ ها را می توانید با هشتگ در متن اضافه کنید و یا در بخش مجزا برای برچسب ها وارد کنید
کلید واژه اصلی را در عنوان محصول وارد کنید.
ساخت یک تصویر محصول که توجه بیننده را جذب می کند
مطالعات اخیر نشان می دهد که تقریبا نیمی از مردم به اطلاعات بصری بهتر از متن ساده پاسخ می دهند. ایجاد تصاویر زیبا که ارزش پیشنهاد محصول شما را افزایش می دهد شانس خرید محصولات شما را افزایش می دهد.

می دانستید مشتریان بالقوه بر اساس تحقیقات انجام شده تنها 5 ثانیه برای تصمیم گیری صرف می کنند که آیا محصول ارائه شده مورد علاقه آنها هست یا نه . پس درج تصویر برای یک محصول آن هم یک تصویر جذاب ، بسیار به فروش یک محصول موثرتر خواهد بود

بارگذاری تصویر جذاب برای محصولات

تصویر محصول اصلی شما باید دقیقا همان چیزی را که مشتری شما دریافت می کند نمایش دهد. چندین مورد شامل، نوع نرم افزار مورد نیاز و نمونه ای از محصول شما در استفاده است. اساسا، این یک نسخه بسیار کوتاه از توضیحات محصول شما است.
و درحالی که فقط یک تصویر محصول برای محصول شما کاملا مناسب است، فرصت اضافه کردن تصاویر بیشتری را رد نکنید. از این فرصت برای نشان دادن محصول خود از طرفین استفاده کنید و نشان دهید که واقعا چه چیزی می تواند باشد.

قیمت گذاری

خوب اگر برای محصول خودتان نمی توانید قیمت دقیقی در نظر بگیرید آن را به مشتریان تان واگذار کنید . ما در باکسین ابزاری را در اختیار فروشندگان می گذاریم که بسیار جذاب است . شما می توانید قیمت محصول خودتان را به مشتری واگذار کنید . با ابزار قیمت دلخواه می توانید یک حداقل برای محصول انتخاب کنید و اجازه بدهید مشتریان بابت آن قیمت را تعیین کنند

اما چرا قیمت گذاری شناور

ممکن است قیمتی که شما برای یک محصول در نظر بگیرید برای یک کاربر خانگی بسیار زیاد باشد . به این صورت مشارکت در فروش یک محصول بشدت کاهش می یابد . یا همان قیمت برای یک سازمان کافی است اما بهترین راه ارائه پیشنهاد به مشتری برای ارائه قیمت است
نگران نباشید شما می توانید یک حداقل قیمت برای محصول تان تعیین کنید که مشتریان کمتر از آن را نپردازند و قیمت های دریافتی برای یک محصول خوب ، قطعا مساوی و یا بیشتر از آن خواهد بود این تنظیمات را هنگامی که محصولی اضافه می کنید انجام دهید و به مشتریان اجازه دهید تا خودشان تصمیم بگیرند برای قیمت گذاری یک محصول . علاوه بر تمام اینها می دانید برای یک مشتری چقدر جذاب خواهد بود که بتواند ارزش محصولی که می خواهد بخرد را خودش تعیین کند ؟

تلفیق و جاسازی

اگر شما در حال حاضر یک وب سایت، وبلاگ یا نمایه رسانه های اجتماعی دارید که می خواهید محصولات خود را به فروش برسانید، باکسین 3 گزینه برای انجام این کار ارائه می دهد.
- شما می توانید تنها یک دکمه خرید آنلاین در وب سایت تان برای محصول اضافه کنید
- خود محصول را برای فروش قرار دهید
- فروشگاه تان را در وبسایت اضافه کنید

هرچند توجه داشته باشید کاربران برای خرید می بایست به سایت باکسین وارد شوند و عملیات خرید را در باکسین کامل کنند

مرحله 5. گرفتن اولین فروش شما

راه اندازی فروشگاه و بارگذاری محصولات برای کسب در آمد و آغاز فروش شاید در حدود 20 درصد کار باشد اما 80 درصد باقیمانده فعالیت شما جلب و پیدا کردن مشتریان برای خرید محصولات تان است که ما در ادامه به برخی از این روش ها اشاره ای می کنیم :
روش های اساسی برای یافتن مشتریان وجود دارد که ما در اینجا به 4 مورد اشاره ای می کنیم . به این چهار روش به صورت استاندارد گاهی بازاریابی دایره ای متمرکز نیز گفته می شود که شامل 4 بخش یا بقول معروف 4 دایره است

اولین دایره، همه از وبسایت ها و یا شبکه های اجتماعی شخصی شما هستند. شما می توانید محصولات تان را برای فروش در وبسایت و یا وبلاگی که احتمالا دارید قرار دهید تا مشتریان با دیدن آنها برای خرید ترغیب شوند . این اولین گام در فروش و یا بازاریابی دایره ای است.

دایره دوم همه دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی و حساب های کاربری که در آنها دارید هستند . با اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی سعی کنید محصولات تان را معرفی کنید تا طرفداران و شاید دوستان شما برای خرید آنها اقدام کنند . این یکی از موثرترین راه های مارکتینگ و یا همان بازاریابی دایره ای است که نتیجه های خوبی در پی خواهد داشت.
تمامی شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک ، توئیتر و یا اینستاگرام می تواند نمونه های خوبی برای به اشتراک گذاری محصولات تان باشد
حلقه سوم از این دایره بازاریابی می توانند دوستان شما در شبکه های اجتماعی و یا طرفداران کارهای شما در آنجا باشند . از آنها بخواهید برای شما و محصول تان تبلیغات کنند و آنرا به دوستان شان معرفی کنند
ترافیک سرد و یا خاموش آخرین زنجیره بازاریابی دایره ای متمرکز است به این معنی که در بخش هایی که ممکن است به ذهن شما هم تا کنون خطور نکرده باشد پتانسیل بالایی برای تبلیغات محصولات شما وجود دارد . بخش نظرات سایت ها ، وبلاگ ها و تبلیغات متنی در انجمن ها و سایت های آگهی پذیر و تبلیغاتی از جمله مکان هایی هستند که استعداد بالایی در جذب مخاطبین و فروشندگانی دارند که حتی ممکن است آنها را هیچوقت نشناسید ولی آنها محصولات شما را بخرند و شما را به در آمد برسانند

مرحله 6. ابزارهایی را پیدا کنید که به شما کمک می کند فروش بیشتری کسب کنید باکسین همراه با چند ویژگی قدرتمند ساخته شده در بازاریابی است که به شما کمک می کند تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و در مجموع فروش آنلاین محصولات تان را برای مشتریان تسهیل کنید

بازاریابی ایمیلی

با استفاده از پرتال های خدماتی ارسال ایمیل می توانید برای مشتریان تان ایمیل هایی ارسال کنید و آنها را از بروز رسانی های محصولات و یا فروش های ویژه و جدید با خبر کنید

تخفیف

دو نوع اعمال تخفیف برای محصولات و فروشگاه شما وجود دارد اول اینکه فروش محصول را با تخفیف انجام دهید ، اما سعی کنید در این مورد با مشتریان تان صادق باشید . صداقت اولین لازمه جلب اعتماد مشتریان است . اگر محصولی قیمت واقعی دارد تخفیف را روی قیمت آن اعمال کنید
از روش های سنتی بازاری که منجر به افزایش قیمت غیر واقعی محصول و سپس اعمال تخفیف می شود حتما پرهیز کنید ، مشتریان شما بسیار افراد باهوشی هستند و متوجه این روش فروش که به تقلب شباهت دارند می شوند .
در راه دوم اگر می خواهید برای مشتریان خاص و یا در زمان های ویژه ای فروش با تخفیف داشته باشید کدهای تخفیف تعریف کنید . در سیستم این امکان برای شما فراهم شده که با تعریف کردن کد تخفیف مشتریان بتوانند محصولات را با قیمت مناسب تری خریداری کنند

ابزارهای مهم

ما در باکسین ابزارهای مهمی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با استفاده از آنها فرآیند فروش تان را بهینه سازی کنید ، به این معنی که با استفاده از کدهای رهگیری انالیزی گوگل ویا درخواست مشاوره برای بهبود متون و توضیحات درج محصول در فروشگاه تان ، بهینه سازی تصاویر و همچنین ارائه خدمات جامع تری در هنگام فروش ، این عملیات را برای خودتان و مشتریان تان آسان تر کنید
در بخش تنظیمات فروشگاه من در پرتال کاربری این بخش ها وجود دارند

نتیجه گیری نهایی

در اینجا ما تلاش کردیم اطلاعاتی را در مورد شروع به کار با باکسین به شما ارائه دهیم . اکنون شما می توانید فرآیند فروش محصولات تان را آغاز کنید در نظر داشته باشید ما همواره در حال توسعه پلتفرم هستیم و در این مسیر و یا برای هر عملیاتی که در باکسین توسط شما اتفاق می افتد اگر همچنان نیاز به راهنمایی بیشتر و یا کمک دارید با ما تماس بگیرید و یا سوال تان را در بخش سوالات متداول مطرح کنید

می خواهید به صورت حرفه ای محصول تان را بفروشید
همین الان شروع کنید و یا اگر نیاز به پشتیبانی دارید با ما در تماس باشید

همین الان شروع کنید
اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با ما تماس بگیرید

هنوز نیاز به کمک دارید ؟ با ما تماس بگیرید
باکسین فروش فایل دیجیتال فروش محصولات دانلود فایل,فروش محصولات دانلودی ، خرید آنلاین فایل و عکس و فیلم ، فروش کتاب و موزیک آنلاین باکسین فروش فایل قانونی دیجیتال | خرید آنلاین محصولات BOXIN | فروش فایل انلاین خرید آنلاین کتاب الکترونیکی فروش فایل خرید محصول دیجیتال فروش فایلهای دانلودی خرید آنلاین کتاب دیجیتال